logo
logo

Prijzen

Gratis

€0 / jaar


Gratis, snel en eenvoudig betalingen of donaties ontvangen in WordPress.

Voor eenmalige of automatische terugkerende betalingen en veel meer.

Later upgraden is mogelijk.

Gratis proberen

Plus

€49 / jaar


Updates en ondersteuning
voor 1 website

  • Eigen tekst na betaling
  • Automatische emails
  • MailChimp
  • ActiveCampaign
  • MailPoet
  • Discount Codes

Nu kopen

BESTE KOOP

Pro

€99 / jaar


Updates en ondersteuning
voor 5 websites

  • Eigen tekst na betaling
  • Automatische emails
  • MailChimp
  • ActiveCampaign
  • MailPoet
  • Discount Codes
  • Facturen
  • Betalingen exporteren
  • Statistieken
  • Zapier
  • Multi Currency
  • My Profile/User Profile
  • Abonnementen Pro/
    Subscription fee increase
  • Mailerlite
  • General Limits Total#
    check
  • Volume Discount codes
  • Multiple Use Discount
    codes
  • Calculator form
  • Query Parameters

Nu kopen

Premium

€149 / jaar


Updates en ondersteuning
voor 25 websites

  • Eigen tekst na betaling
  • Automatische emails
  • MailChimp
  • ActiveCampaign
  • MailPoet
  • Discount Codes
  • Facturen
  • Betalingen exporteren
  • Statistieken
  • Zapier
  • Multi Currency
  • My Profile/User Profile
  • Abonnementen Pro/
    Subscription fee increase
  • Mailerlite
  • General Limits Total#
    check
  • Volume Discount codes
  • Multiple Use Discount
    codes
  • Calculator form
  • Query Parameters

Nu kopen

Direct aan de slag

Na jouw betaling ontvang je direct een download link voor de plugin en een mail met uitleg. Je kunt dus meteen aan de slag!

Niet tevreden? Geld terug!

Probeer Paytium zonder risico uit. Als je binnen 14 dagen besluit dat je wat anders wilt, krijg je 100% van je aankoopbedrag terug!*

Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW. Op alle aankopen zijn de algemene voorwaarden* van toepassing.

Wat krijg ik voor mijn aankoop?

Jouw aankoop is een abonnement dat automatisch jaarlijks wordt verlengd en geïncasseerd. Je wordt vóór iedere verlenging automatisch door Paytium gemaild waarin de verlenging en incasso wordt aangekondigd. Je kunt jouw abonnement op ieder gewenst moment stopzetten, met dien verstande dat de beëindiging van kracht wordt per de volgende verlengingsdatum.

Hoe zeg ik tijdig mijn abonnement op?

We raden aan tijdig te zijn en ons voor de verlengingsdatum te mailen naar support@paytium.nl In de gevallen waarbij je niet tijdig hebt opgezegd is je licentie automatisch verlengd. De datum van ontvangst van je opzeggingsmail geldt namelijk als je opzegging datum en dat is 30 kalenderdagen voor je verlengingsdatum. Zie ook: Wat gebeurt er bij mislukte betalingen en storneringen?

Inbegrepen in je abonnement

Je ontvangt toegang tot 1 jaar automatische updates, onbeperkte iDEAL betalingen per site en technische support gedurende de looptijd van je (geldige) abonnement. Technische support wordt verleent per email. Mail gerust naar support@paytium.nl. Er wordt dan vervolgens zo snel mogelijk per mail contact met je opgenomen.

Kan ik later upgraden?

Ja. Als je nu bijvoorbeeld Paytium Pro aanschaft, kun je later upgraden naar Paytium Premium, en je betaalt dan alleen het prijsverschil tussen die versies. Het hangt natuurlijk voor je af hoeveel tijd er nog over is op je huidige licentie. Mail ons gerust indien je vragen hebt. Zie ook:  Binnen de pro versies(Plus,Pro,Premium)

Wie ontwikkelt en verkoopt Paytium?

Paytium is ontwikkeld door David de Boer. Paytium wordt onderhouden en ondersteund door het Paytium support team. Specialisten op het gebied van WordPress.

Wat betekent ‘voor 5 websites’?

In het overzicht hierboven, refereert ‘websites’ aan de hoeveelheid WordPress sites waarop je Paytium per pakket (Plus, Pro,Premium) kunt gebruiken.

Wat moet ik verstaan onder technische support?

Technical support in geval van issues bij installatie, bij gebruik van de plugin, bij mogelijke bugs, verkeerde invoer shortcode, vragen over de code etc. .Gebruikers met een geldige licentie hebben, genieten daarbij altijd prioriteit en garantie op ondersteuning. Wel vraagjes?
  1. Heb je de handleiding pagina al bezocht?
  2. Ben je al door de veelgestelde vragen heen gelopen? Mist er eentje?
  3. Gebruik je de laatste versie van de plugin?
  4. Heb je een actieve geldige licentie?
  5. Alle vragen met ‘ja‘ beantwoordt? Stuur gerust je email naar support@paytium.nl

Wat moet ik meesturen wanneer ik een support vraag heb?

De Paytium versie # die je gebruikt ( altijd raadzaam om de laatste versie te gebruiken), je code in text format, een gedetailleerde beschrijving van je vraag, de melding text in geval van een foutmelding, mogelijke screenshots etc. Enfin zoveel mogelijke detail’s. Indien er ‘gesleuteld’ is aan de Paytium code, meldt dat ook even bij. Het is goed mogelijk dat we soms je admin. credentials of je SFTP gegevens nodig hebben. Dan vragen we dan alsnog je permissie tot toegang tot je site om daar te testen en indien nodig gelijk aanpassingen te maken. Support wordt uitsluitend verleend aan diegenen die geregistreerd staan als Paytium plugin licentiehouder.

Krijg ik plugin updates?

Ja, onderdeel van jouw abonnement is het recht op alle updates gedurende 1 jaar. Deze updates zullen automatisch zichtbaar zijn in jouw WordPress site. Het is verstandig, zoals altijd bij updates aangeraden wordt, eerst een backup te maken en vervolgens updaten. Als je een probleem ondervindt dat mogelijk is veroorzaakt door een recente update, overweeg dan om de vorige versie van de software die wel voor je werkte, als tijdelijke oplossing te installeren. Mail ons vervolgens naar support@paytium.nl en voeg je foutmelding text, je Paytium versie en je site link er aan toe.

Wat als ik geen abonnement meer wil?

Je kunt jouw abonnement op ieder gewenst moment stopzetten, met dien verstande dat de beëindiging van kracht wordt per de volgende verlengingsdatum. De opzegging moet minimaal 30 dagen voor de verlengingsdatum via support@paytium.nl ontvangen zijn. Het abonnement wordt dan niet verlengd. Je licentie zal automatisch verlengd worden indien het niet tijdig ( 30 kalenderdagen voor de verlengingsdatum ) wordt opgezegd. Alle info betreffende je licentie kun je inzien en vinden in je account. In het geval van naamsverandering en/of wijzigen van een bankrekening nummer bij een lopend abonnement kan de licentiehouder het regelen door te mailen naar support@paytium.nl

Krijg ik hulp als ik vastloop?

Absoluut! Je kunt je vragen voor technische support mailen naar support@paytium.nl, we helpen je graag verder! Ook advies vragen over betalingen en iDEAL zijn welkom. Er wordt dan vervolgens zo snel mogelijk per mail contact met je opgenomen.

Wat gebeurd er bij mislukte betalingen en storneringen?

In die gevallen, waarbij ook geen tijdige opzegging heeft plaatsgevonden, zal het afgesproken termijn bedrag vermeerderd met de administratieve kosten ( inclusief kosten berekend door de bank of betalingsverwerker verwerker) en incassokosten bij je in rekening worden gebracht. Tijdig opzeggen is simpel.

Heb ik wel de laatste versie van Paytium en waar vind ik die?

Het is natuurlijk altijd raadzaam om de laatste versie van Paytium te gebruiken. Het is (altijd) verstandig eerst een backup te maken. Vervolgens updaten. Drie mogelijkheden

What’s new in Paytium?

Bij elke versie update verschijnt er in de Paytium Changelog wat veranderd is of toegevoegd is aan onze Paytium plugin. Vragen? Mail ons gerust!

iDEAL + WordPress nieuws

één email per maand • informatief • eenvoudig afmelden

Please wait...

Bedankt, je bent succesvol toegevoegd aan de nieuwsbrief!

WordPress expert

Paytium is ontwikkeld door David de Boer

Het bedrijf bekijkt de technologische ontwikkelingen vanuit het oogpunt van de eindgebruiker. Het accent ligt op toegankelijkheid en gebruikers mogelijkheden.

Mail gerust naar support@paytium.nl